top of page

LifeFlow

Chinese Medicine

  • Writer's pictureDr.Milana Voronov-Goldman

יכולים לדמיין את עצמכם בריאים לגמרה, ללא מחלות וכאבים בכלל?

הרבה שנים אני מעבירה לאנשים בכל דרך אפשרית את הגישה שהמחלה והכאב הם החברים שלנו. הגוף עושה הכל בצורה הכי עדינה שהוא יכול בתנאים הנתונים כדי לשמור על החיים שלנו. אנו בתמורה רגילים לכעוס עליו, להאשים אותו, להתעצבן עליו, נלחמים איתו ומטילים ביקורת. הכנתי רשימה מסודרת של טיפוסי המחלות שאנו פוגשים:

1. מחלה והכאב כמורה - נפוץ ב 60-70% מהמקרים. אלו המחלות שבאות להחזיר אותנו לדרך האבולוציונית שלנו, לדרך של ההתפתחות המיטבית שלנו, כש אנו סטינו מן הדרך. 2. מחלה והכאב כחבר - נפוץ ב כ5% מהמקרים. אלו המחלות שבאות להגן על הגוף מפני מחלות יותר קשות ומסוכנות לחיים. לדוגמה מחלות עור שונות, דרמטיטיס, אקזמות, פסוריאז ועוד מגינות על הגוף מאסטמה ברונכיאלית שמסכנת את החיים או בעיות עם כבד. עובדה זאת כבר מוכרת ברפואה המערבית, כאשר לילדים שמופיע פריחה נותנים משחות הורמונליות, הרעלים (אנדוטוקסינים) לא יכולים לצאת דרך העור, נשארים בגוף והריאות מגיבות קשה. בכלל כל פריחה, זאת ברכה לגוף כי הרעלים יוצאים החוצה דרך העור. 3. מחלה והכאב כעוזר - נפוץ ב כ5% מהמקרים. אלו המחלות שבאות לחזק את המערכת החיסונית שלנו, מכינות את הנוגדנים, ועוזרים לנו לפתח חסינות לוירוסים הרסניים יותר. לדוגמה, מי שחלה בבעבועות רוח, נהיה חסין במגפה של הבעבועות השחורות שפקדה את אירופה. אלו המחלות שבדרך כלל עוברות לבד.

יש עוד שני טיפוסי המחלות שבהם לרוב קשה לנו לעזור, כמו במקרה של חשיפה לקרינה חזקה, הרעלה חריפה ועוד. למזלינו בכמעט 80% מהמקרים, יש מה לעשות! להקשיב למסרים של הגוף, לעשות בדק בית, שינוי אורח חיים, שינוי תזונתי, פעילות גופנית, הודיה לגוף, לחפש דרך לאושר האישי. בהצלחה!



8 views0 comments
bottom of page