top of page

LifeFlow

Chinese Medicine

  • Writer's pictureDr.Milana Voronov-Goldman

?ריפוי בכוח המחשבה, אפשרי

Updated: May 24, 2019


(מתוך ההרצאה שלי בחברת הייטק)

בתודעה רווחת, המחלה והכאב קשורים לתקלה המכנית בגוף או לפלישה של איזו מיקרואורגניזם. תיקון התקלה המכנית והשמדה של הפולש מביאים לריפוי. אך בפועל יש יותר ויותר מחלות כרוניות כמו דלקת פרקים, פיברומיאלגיה, דיכאון, לחץ דם גבוה, סוכרת, שרטן, אלרגיות ועוד. החיידקים והפטריות לא עוזבים גם אחרי כמה סבבים של אנטיביוטיקה, הכדורים נערמים בקופסאות ובגוף.

לאחרונה מתחילים להפנים שלרגשות שלנו יש השפעה שוות ערך, ואפילו דומיננטית במקרים מסוימים, על הבריאות שלנו.

הגישה הרגשית הייתה קרובה לי מהילדות. תוכלו לשאול, טוב קיימת פסיכולוגיה, פסיכיאטריה כבר מזמן... מה חדש פה? אז אני אשאל אתכם האם אתם כל שבוע מגיעים לפסיכולוג לטיפול, האם אתם מודעים לקשר בין כאב ראש שלכם לעצבנות, או למועקה? האם כש אתם מקבלים דלקת גרון, אתם הולכים לפסיכולוג או מטפל ריגשי אחר או אולי למטפל ברפואה הסינית במקום לקחת אנטיביוטיקה? כש לילד שלכם יש ברוכיטיס, אתם שמים לו מדיטציה? הגישה הזאת היא ידוע מימים ימימה אך היא לא מוחדרת בתודעה שלנו, זה לא הפך להרגל, לידע וכלי בסיסי.

חיפשתי דרך איך להנגיש לאנשים שההסתכלות הזאת חדשה וזרה להם אבל הם הגיעו למצב שכן מוכנים לשמוע ולבחון אותה כאפשרות לריפוי. שנים חיפשתי מהו המנגנון ברמה התאית שבו הרגשות "הלא חומרים" משפיעים על הגוף הפיזי החומרי שלנו. בעשר השנים האחרונות, מחקר מדעי בתחום הזה התקדם מאוד. המחשבות והרגשות משפיעים על הגוף בכמה מסלולים:

1. המחשבות מתורגמות לרגשות והרגשות להורמונים! לכל תא בגופינו יש רצפטורים לרגשות, כלומר להורמונים שונים.

2. המחשבות והרגשות מפעילות או מכבאות גנים שונים.

3. המחשבות והרגשות יוצרות קשרים חדשים בין הנוירונים במוח.

www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/26673787BMJ. 2015 Bloodcurdling movies and measures of coagulation: Fear Factor




34 views0 comments
bottom of page