top of page

LifeFlow

Chinese Medicine

  • Writer's pictureDr.Milana Voronov-Goldman

מצב רוח טוב יכול לרפא אפילו סרטן

כל תענוגות חיינו, משאלות לבינו, הנהות ומצב רוחינו מתבססים על הרגשות. כאשר אנו רוצים לנוח ולהירגע אנו אוטומטית מחפשים מקורות שיספקו את הרגשות החיוביים או את הרגשות החזקים. אותם, אנו מוצאים בצפייה של הסרטים, סדרות, הקשבה למוזיקה, אוכל, שיחות נפש. כלומר, אנו מבינים שהרגשות הנעימים הם הכוח החזק והעוצמתי. אנו חשים שהרגשות הם אנרגיה ממשית ואמיתית. אומנות מבוססת על רגשות: דמיינו שחקן תיאטרון או קולנוע עם הבעת פנים קפואה, דמיינו זמר ללא הבעות בקולו ובפניו, דמיינו חברים או קרובים שלכם מדברים אתכם הצורה קרה, מרוחקת ואדישה.


מעניין שכאשר עולה הנושא של הבריאות, אנו נוטים להתעלם ואפילו לזלזל בכוחם של הרגשות. על ההמלצות של לנוח, לחשוב חיובית, להנות, אנו יכולים לענות בכעס והעצבנות "מה זה השטויות האלו, איך מצב רוח טוב יכול לרפא את הפיברומיאלגיה, פריצת דיסק, סרטן, דלקת פרקים?! תביאו לי תרופה חזקה ומהר!!!"


כן, מחשבות והרגשות שלנו בונים אותנו ומשנים אותנו. המנגנון ברמה המולקולרית מתבסס על ייצור של ההורמונים. כל רגש מפעיל הורמון מסויים. על ידי שינוי הרגשות אנו משנים את הביוכימיה של הגוף. על כך מבוססת טראפיה בצחוק, ליצנות רפואית, טיפולים ריגשיים, פסיכולוגיה. בספר "המסע להחלמה" ד"ר קלי טרנר (https://radicalremission.com/ ) מסבירה בשפה מאוד נגישה ופשוטה, כיצד חולי סרטן סופניים נרפאו לגמרה ואיך זה שינה את השקפת החיים שלהם. ד"ר גיו דיספנזה (https://drjoedispenza.com/ ), ד"ר ברוס ליפטון ( https://www.brucelipton.com/ ), כל אחד מהם מסביר ברמה מולקולרית כיצד מתרחש תהליך ריפוי בעזרת כוח המחשבה. הביולוגיה, כימיה, פיזיקה של תהליך הריפוי היא רב שלבית ורב מערכתית. יש הוכחות מדעיות שזה עובד! נשאר לנו רק להנות, לכייף ולהיות בריאים! זה אפשרי וזה קיים!





11 views0 comments
bottom of page