top of page

LifeFlow

Chinese Medicine

  • Writer's pictureDr.Milana Voronov-Goldman

הסוד של המראה הצעיר

לפני כעשר שנים אני הוצאתי מהתפריט שלי שוקו, במבה, שוקולד, יוגורטים, חלב פרה.... כלומר מוצרים שהכילו סוכר לבן וחלב. מאז הבריאות הפיזית והרגשית שלי הלכו והשתפרו. אהיה כנה ואגיד שכן היו בעבר ועדיין קיימות תקופות מסוימות שבהן אני בוחרת לאכול שוקולד או שמנת או חמאה. אני נהנת מהטעם ואז כמה ימים הגוף שלי מתנקה בצורת לחה בגרון, עייפות עד כדי רצון לישון ומיד, כבדות ועצבנות. לפני כשנה התחלתי לעשות ימי צום. הגוף שלי ממש רצה זאת, כלומר הייתי מוכנה פיזית ונפשית לתהליך החדש.


פעם אחת ביציאה מהצום הייתי במטוס. הדיילת העבירה מיצים. בחרתי מיץ אשכוליות אדומות שאני כל כך אוהבת. אחרי לגימה אחת הרגשתי שהמיץ מייבש אותי, לוקח לי את הכוחות ומשאיר טעם לוואי של אכזבה. פתאום הבנתי שזה הסוכר הלבן כך משפיע אלינו. הסוכר הלבן מייבש את העור שלנו, מעמיק את הקמטים, משאיר קרע של אכזבה בגוף ובנפש. החיידקים והפטריות מצטרפית לחגיגה ומשתמשים במשאבים של גופינו לצמיחתם. בכל מקום בגוף שמופיעים חריצים יבשים בעור, בעיקר זה נראה על כפות הרגליים, זה תוצר חיים של הפטריות שגדלות על בסוכרים שאנו אוכלים. ידועה גם שסוכר לבן מעכב ייצור אלסטין וקולגן (האחראים על העור הגמיש והרענן) בגוף . הרבה פעמים הדחף שלנו לאוכל מסויים נובע מהרצון של מיקרואורגניזמים שלנו להתרבות. זה כבר הוכח מדעית. הבנתי שהסוכר משפיע אלינו כמו על אנשים חולי סכרת! התייבשות, דלקות, הרקמות נפגעות, דיכדוך.


אני מציע לנסות. תרגישו בעצמכם איך הסוכר והחלב משפיע אליכם. האם מופיע עצבנות יתר, מועקה מסויימת, גזים, כבדות, ליחה בגרון, צינונים חוזרים. האם אתם נהנים מן המראה של העור שלכם? תתבוננו בעור לפני הניסוי ואחריו. תנסו להוציא כל סוכר לבן מהתפריט. כן לאכול פירות במידה, דבש וסילאן במידה.


אשמח לענות לשאלות ולתגובות שלכם!








30 views0 comments
bottom of page