top of page

LifeFlow

Chinese Medicine

  • Writer's pictureDr.Milana Voronov-Goldman

המלחמה עם הכאב הפיזי - איך לפגוש את הכאב ולהפוך מלחמה לשיגשוג

אנו אגרסיביים לגופינו. מחשיבים אותו כלא מספיק חכם, כלא מספק, מקור למחלות, כאבים, תאונות, זיקנה. מפציצים את גוף בכדורים, חיסונים, ניתוחים ובטוחים שזאת הדרך של האדם הנאור, המדעי, להילחם בעצמו, להילחם בביתו הקבוע על כדור הארץ. גם אני הייתי בדיוק כזאת, לכן אני מבינה מאוד ללבכם.

כש הלכתי בדרך זאת, הגוף החזיר לי מלחמה בחזרה. סבלתי ממיגרנות, כאבי פרקים, דיכאון, עייפות כרונית, קושי להרות ולהחזיק הריונות. ככל שהעמסתי על גופי את התרופות הכי מתקדמות, בידיעה ואמונה מלאה שזאת הדרך הנכונה ואני הרי מן התחום, כך הייתי חולה יותר עד כדי בתי חולים, ניתוחים, סיבוכים מן הניתוחים. יום אחד נפל לי אסימון: עד שהגוף שלי ילמד ויהיה מסוגל לחיות ללא מיגרנות, יוכל להחזיק הריון בעצמו, ירגיש כמה כיף להתעורר כל בוקר, התלהב מן העשייה, אף רופא בעולם לא יעזור לי ואף תרופה גם.

גיליתי שהגוף הוא הקסם והפלא של הטבע. בעל יכולות על בכל תחום כולל ריפוי. לגוף יש הבנה עמוקה של מה שמתרחש בכל תא שלו והגוף שואף לבריאות תמיד. התחלתי להעריך כל כאב, להודות לכל תחושה, לדבר איתם. להקשיב לתשובות. בכל הכלים האלה אני משתמשת גם בקליניקה. הנה כמה דוגמאות:

1. נ. סובלת מדלקות חוזרות בשלפוחית השתן. ברקע דיכאון של שנים. התרופות לא עוזרות. הדיכאון מייצר חום אנרגטי בגוף. הצטברות של עודף חום יכולה להביא לבעיות לב, שבץ, כלומר לירידה בתוחלת החיים. על מנת למנוע זאת, הגוף מוציא את עודפי החום דרך שלפוחית השתן. הרי דלקת מבחינה אנרגטית זה חום וההשתנה מוציאה את החום החוצה מן הגוף. כלומר דלקות חוזרות בשלפוחית השתן זאת ברכה לגוף שלה עד שגופה ימצא דרך למנוע יצירה של עודפי החום. זהו מנגנון המופלא של הגוף לווסת את עצמו. גם הרפואה המערבית משתמשת במנגנון של השתנה על מנת להוריד לחץ דם גבוה (עודף חום או חוסר זרימה אנרגטית בגוף) על ידי פוסיד.

2. מ. סובל מהתפרצות פסוריאזיס בידיו וברגליו. ההתפרצות בידיים מאוד מפריע לו. פסוריאזיס עוזר להוציא רעלנים מן הגוף החוצה. אחרת הרעלנים הללו מעכלים את הגוף מבפנים ופוגעים באיברים הפנימיים. במהלך סדרת הטיפולים, האדם הגיע עם שפעת קשה מאוד,חום 40. אפשר היה לחשוב שהמצב מחמיר: האדם מטפל בעצמו אך המחלות מתווספות... אך זה היה דווקא הריפוי שלו. גופו התחזק מספיק כדי להוציא את הרעלנים בדרכים נוספות. לאחר השפעת נעלם פסוריאזיס מידיו וכבר כמה שנים ידיו נקיות. כן נשארו שני נגעים ברגליו שעוזרים לגופו להמשיך להוציא רעלנים ואני מבקשת להודות לנגעים אלו כי זאת הדרך העדינה שהגוף בחר על מנת להמשיך ולהתנקות.




45 views0 comments
bottom of page